Dit gaan we doen als we 1-1 gaan samenwerken

Herken je het gevoel dat je weet dat er méér in zit maar je weet simpelweg niet hoe. Focus en structuur in je marketing ontbreekt. Ik geloof erin dat je met minder juist meer bereikt, met de juiste marketingstrategie en acties kun je echt opschalen en doorbreken naar het volgende level. Een consistente stroom aan nieuwe klanten, zonder daar harder voor te gaan werken maar wel door slimmer te gaan ondernemen.

Marketing gaat om het verleiden en overtuigen van je doelgroep op het juiste moment in de klantreis. Gewenst gedrag van je potentiële klant kun je ontwerpen, je kan namelijk invloed uitoefenen op het gedrag van anderen. Als je weet hoe mensen beslissingen nemen en waarop ze besluiten en dus bepaald gedrag vertonen (iets downloaden of kopen) dan kun je dit gedrag beïnvloeden – en dit gaat verder dan de 7 overtuigingsprincipes die we allemaal kennen. Als je succesvol wil beïnvloeden moet je weten hoe het beïnvloedingsproces in het brein van jouw doelgroep werkt; en in welke fase van de klantreis je welke techniek toepast. Als je dit begrijpt, kun je starten met het optimaliseren van bestaande processen en dan wordt marketing pas echt leuk!

Daarom geloof ik als marketeer in less is more. Ja, je moet op relevante plekken aanwezig zijn in de klantreis. Maar laten we eerlijk zijn. Het traditionele marketing spelletje in deze snel veranderende wereld is niet langer effectief. Een gemiddelde consument ziet meer dan 1000 berichten per dag. Dus je kan wel blijven zenden met social media berichten, blogartikelen, nieuwsbrieven en advertenties maar vraag jezelf ook af hoe effectief dit is als je het niet op de juiste wijze toepast 😉

Eenmalige samenwerken of een marketingtraject 

Je kan er voor kiezen om eenmalig een ijzersterke online marketing strategie neer te zetten waarna je zelf aan de slag gaat of je kiest ervoor om consistent te bouwen aan een continue stroom aan nieuwe klanten door 1-1 te gaan samenwerken voor minimaal 6 maanden.

Wil je weten waar de knelpunten in je marketing zitten? Meer inzicht in je doelgroep en weten welke contactmomenten echt belangrijk zijn voor conversie? En deze momenten zo optimaal mogelijk benutten, met de juiste strategie en overtuiging? Kies dan voor de eenmalige samenwerking. Dan nemen we jouw gehele klantreis onder een vergrootglas, maken we een actieplan en kun je daarna zelf aan de slag.

Dit gaan we doen tijdens onze samenwerking:

  • Analyse
  • strategiesessie
  • Klantreis in kaart brengen
  • Marketingplan op maat

Wil je echt groeien en concrete stappen maken? Dan gaan we 1-1 samenwerken, maken we een plan voor de komende 6 maanden en laat ik je zien hoe marketing ook anders kan.

Dit is een exclusief traject en niet geschikt voor startende ondernemers.

Start met het optimaliseren van de klantreis en het verbeteren van jouw website, campagnes, emailmarekting en je emailfunnel.

Thema’s die aanbod komen in de 1 op 1 samenwerking:

  • Conversie optimalisatie
  • Neuromarketing
  • Gedragsverandering
  • Online overtuigen en beïnvloeden.

Angela is open, direct en eerlijk en neemt geen blad voor de mond, maar zegt gewoon waar het op staat. Voor haar klanten heeft ze alles over en kijkt ze te allen tijde door de bril van haar klant en met haar eigen expertise kritisch naar hoe het beter kan. Haar klanten weten écht wat ze aan haar hebben! Werken aan het beste resultaat door een fijne samenwerking met korte en persoonlijke lijntjes, dat maakt dat Angela goed is in haar werk en wij, Flexmakers, een samenwerking met haar aan iedereen aanraden. Iedereen verdient een gouden kracht als Angela ter versterking van zijn of haar bedrijf!”

Mayke Kettelerij

Eigenaar | Uitzendbureau Flexmakers